گوگل برای iOS اپلیکیشن کوچ به اندروید طراحی می نماید

به گزارش جعبه مهر، به گزارش وب سایت 9to5Google، گویا گوگل در حال کار روی طراحی اپلیکیشنی تحت نام سوییچ به اندروید برای iOS است تا بدین ترتیب کاربران گوشی های اپل بتوانند کار راحت تری در فرایند سوییچ به اندروید داشته باشند.

گوگل برای iOS اپلیکیشن کوچ به اندروید طراحی می نماید

روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه در کد سورس یکی از برنامه های گوگل، قسمت نوی تحت نام Data Restore Tool دیده شده که از وجود یک اپلیکیشن نو خبر می دهد. این اپلیکیشن ظاهرا Switch to Android نام خواهد داشت و قرار است با هدف تسهیل فرایند سوییچ به اندروید برای کاربران گوشی های آیفون طراحی گردد. نحوه عملکرد آن هم کاملا مشابه اپلیکیشن Move to iOS است که در حال حاضر برای کاربران اندرویدی در دسترس واقع شده است.

در حال حاضر روشی که گوگل برای سوییچ از iOS به اندروید برای کاربران در نظر گرفته این است که آن ها از مخاطبین، تقویم و رویدادها، تصاویر و… در گوگل درایو فایل پشتیبان تهیه نمایند. سپس وقتی همان حساب کاربری گوگل را روی دستگاه نو خود وارد کردند، محتوای پشتیبان گرفته شده به وسیله اپلیکیشن های مربوطه برایشان انتقال داده خواهد شد.

کد سورس موجود در نسخه 1.0.382048734 ابزار Data Restore Tool به صراحت به وجود برنامه ای تحت نام سوییچ به اندروید اشاره دارد و در آن به اطلاعات زیر هم اشاره شده است؛

  • برنامه Switch to Android را به وسیله اپ استور دریافت کنید
  • به تنظیمات وای فای رفته و
  • به شبکه مورد نظر متصل شده و رمز عبور مربوطه را وارد کنید.

علاوه بر این ها، بعضی از زبان های موجود در این برنامه تغییر نموده اند و به این زمینه اشاره دارند که اکنون با یاری این روش دیتاهای بیشتری از iOS به نسبت قبل قابل انتقال هستند. برای مثال در توضیحات آن آمده که برای انتقال اپلیکیشن ها، پیغام ها و مخاطبین، رمز عبور فایل پشتیبان iTunes خود را وارد کنید که این مورد نشان می دهد اکنون حتی اپلیکیشن ها هم قابل انتقال هستند.

البته هنوز نمی دانیم گوگل چطور می خواهد اپلیکیشن ها را از iOS به اندروید انتقال دهد. به نظر می رسد راهی جز دانلود نسخه اندروید اپلیکیشن های iOS روی دستگاه نو وجود نداشته باشد اما حتی اگر این اتفاق هم رخ دهد، نمی توان با اطمینان گفت دیتای این اپلیکیشن ها هم قابل انتقال خواهد بود.

از طرفی می توان با اطمینان در این رابطه اظهار نظر کرد که اپلیکیشن های پولی قطعا از این طریق قابل انتقال به گوشی اندرویدی نو نیستند و کاربر باید دوباره آن ها را به وسیله پلی استور (در صورت موجود بودن) خریداری کند.

منبع: GSMArena

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10704

به "گوگل برای iOS اپلیکیشن کوچ به اندروید طراحی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل برای iOS اپلیکیشن کوچ به اندروید طراحی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید