کال آو دیوتی سال جاری به دوران جنگ جهانی دوم باز خواهد گشت

به گزارش جعبه مهر، بر اساس گزارش های مختلفی که توسط سایت یوروگیمر هم تأیید شده اند، به نظر می رسد که بازی کال آو دیوتی سال جاری به دوران جنگ جهانی دوم بازخواهد گشت.

کال آو دیوتی سال جاری به دوران جنگ جهانی دوم باز خواهد گشت

طبق گزارشی که سایت Modern Warzone منتشر نموده است، قسمت جدید کال آو دیوتی که در امسال عرضه خواهد شد، قرار است توسط استودیو اسلج همر گیمز (Sledgehammer Games) ساخته گردد. استودیویی که بازی پیروز Call of Duty: WW2 را هم در سال 2017 فراوری نموده بود. علاوه بر سایت فوق، وب سایت معتبر یوروگیمر هم درستی این گزارش را تأیید نموده است.

این سایت همچنین اشاره می نماید که نام رمزی این پروژه Call of Duty WW2: Vanguard است و البته قرار است این نام در آینده تغییر کند و نام اصلی بازی این گونه نخواهد بود. با این حال، نظر یوروگیمر در این زمینه کمی متفاوت است. یوروگیمر باور دارد که اگرچه ممکن است این ادعا درست از آب درآید اما در حال حاضر برنامه اکتیویژن این است که پسوند Vanguard در نام اصلی بازی هم وجود داشته باشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم تصمیم نهایی اکتیویژن و سازندگان بازی درباره این موضوع چه خواهد بود.

Modern Warzone در ادامه ادعاهای خود می گوید که اگرچه بازی با موضوع جنگ جهانی دوم ساخته شده است اما در بازه زمانی دیگری رخ می دهد که در آن جنگ جهانی دوم در سال 1945 میلادی تمام نشده است و وقایع این قسمت در دهه 50 میلادی رخ می دهد. این یکی از چیزهای دیگری است که اختلاف نظری بین دو منبع گفته شده وجود دارد. یوروگیمر می گوید که این جزئیات کاملا درست نیست و وقایع Vanguard قرار است در مکان و زمان اصلی و سنتی جنگ جهانی دوم جریان داشته باشد.

بخواهیم به سال های اخیر نگاه کنیم، متوجه می شویم که لو رفتن اطلاعات قسمت های این مجموعه قبل از معرفی رسمی اتفاق سابقه دار و رایجی بوده است. در واقع، سایت یوروگیمر در هر 5 سال اخیر توانسته قبل از معرفی رسمی جزئیاتی را از قسمت جدید این مجموعه پرطرفدار اعلام کند. موضوعی که این بار همه منابع روی آن تأکید و اتفاق نظر دارند، این است که قسمت جدید کال آو دیوتی درباره جنگ جهانی دوم خواهد بود و در حوالی آن موقع جریان دارد. با این اوصاف Vanguard (اگر نام اصلی این قسمت باشد) دومین بازی از مجموعه کال آو دیوتی است که در دهه اخیر درباره جنگ جهانی دوم ساخته شده است. این در حالی است که وقایع دو قسمت اخیر یعنی Modern Warfare و Black Ops Cold War به ترتیب در زمان حال و دیگری در دهه 80 میلادی اتفاق افتاده بودند.

با توجه به پیروزیت های عظیم و جامعه عظیم هواداران بازی کال او دیوتی وارزون، پرسشی که اکنون مطرح می گردد این است که آیا قسمت جدید کال آو دیوتی هم به همراه وارزون عرضه خواهد شد یا خیر. قسمت قبلی یعنیBlack Ops Cold War با بازی محبوب بتل رویال وارزون ادغام شد بود و آن را درون خود می دید. هرچند در این زمینه مشکلاتی وجود داشت اما این اقدام به صورت معین باعث شد تا فروش بازی به شکل قابل توجهی بالا رود.

نکته جالب دیگر این است که با توجه مضمون و برهه زمانی اتفاقات یعنیBlack Ops Cold War، نقشه وارزون با تم دهه 80 میلادی تغییراتی کرد تا در این زمینه با بازی بلک آپس همخوانی داشته باشد. اگر اکتیویژن تصمیم بگیرد که وارزون را در قسمت جدید هم قرار دهد، این یعنی ممکن است تغییراتی با مضمون جنگ جهانی دوم در کال آو دیوتی وارزون ببینیم؟

اگرچه اکتیویژن هنوز واکنش خاصی به این گزارش ها نشان نداده است اما در گذشته آن ها تأکید نموده بودند که قسمت جدید کال آو دیوتی در سال 2021 عرضه خواهد شد که البته این موضوع چیز دور از انتظاری هم نبود.

منبع: Eurogamer

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9629

به "کال آو دیوتی سال جاری به دوران جنگ جهانی دوم باز خواهد گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کال آو دیوتی سال جاری به دوران جنگ جهانی دوم باز خواهد گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید