پلمب 8 هزار و 146 واحد غیر بهداشتی، تشدید بازرسی ها

به گزارش جعبه مهر، سخنگوی وزارت بهداشت، از تشدید بازرسی های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی و واحدهای کارگاهی اطلاع داد.

پلمب 8 هزار و 146 واحد غیر بهداشتی، تشدید بازرسی ها

به گزارش خبرنگاران ، سیما سادات لاری، گفت: تا 27 تیر 99، 50 هزار و 238 بازرسی مشترک با سایر دستگاه ها اجرا شده و 8 هزار و 146 واحد متخلف پس اخطار، پلمب شده اند.

وی ادامه داد: در استان تهران نیز ضمن تشدید بازرسی های بهداشتی، هزار و 265 مورد بازرسی مشترک با سایر دستگاه ها انجام و 481 واحد متخلف پس از اخطار، پلمب شده اند.

لاری اضافه نمود: بعضی از این اماکن پلمب شده در سطح کشور، مانند باشگاه های ورزشی، کارگزاری بورس به دلیل تجمع، بازار روز میوه فروشی، پمپ بنزین، دفتر پیشخوان، مجتمع تجاری و موارد دیگری بوده که پلمب شده است.

وی گفت: انتظار ما از مردم، اصناف و اماکن مختلف در شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا، رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی، اجرای فاصله گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک در مکان های سرپوشیده است و اگر مردم این اصول سه گانه را رعایت نمایند، می توانیم تا حد زیادی ویروس کرونا را کنترل کنیم و از شیوع گسترده آن در جامعه پیشگیری کنیم.

سخنگوی وزارت بهداشت، توضیح داد: بیماری کووید 19 فعلا هیچ واکسنی در دنیا ندارد و تنها قدرت واحد در برابر آن، پذیرفتن مسئولیت اجتماعی و رعایت بهداشت است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6777

به "پلمب 8 هزار و 146 واحد غیر بهداشتی، تشدید بازرسی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 8 هزار و 146 واحد غیر بهداشتی، تشدید بازرسی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید