ویژه برنامه کانون انقلاب همزمان با دهه فجر از شبکه شاد پخش می شود

به گزارش جعبه مهر، تهران (پانا) - مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از جزئیات پخش ویژه برنامه ای همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

ویژه برنامه کانون انقلاب همزمان با دهه فجر از شبکه شاد پخش می شود

علی رمضانی مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با پانا با بیان این مطلب گفت: با همکاری ادارات فرهنگی هنری 10 استان کشور و کانون های فرهنگی تربیتی برتر این استان ها، ویژه برنامه ای با عنوان کانون انقلاب هر شب در ایام دهه فجر از طریق شبکه شاد برای دانش آموزان پخش می شود.

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش افزود: در این برنامه که با اجرای استاد مجید قناد و یکی از دانش آموزان مجری پخش می شود هر روز با یکی از استان ها ارتباط برقرار شده و دستاوردهای انقلاب از زبان مدیر کل استان و آیتم های مختلف و جذابی مانند سرود، نمایش، مسابقه و .... پخش خواهد شد.

رمضانی بیان نمود: این برنامه با هدف آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد نشاط و شادابی بین دانش آموزان با اهتمام اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی در مجموعه معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تهیه شده و از طریق شبکه شاد برای دانش آموزان سراسر کشور پخش خواهد شد.

وی همچنین گفت: به مناسبت ایام دهه فجر با همکاری تیم فنی شاد و مشاور وزیر در شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) و معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش همچنین تشکل های مختلف دانش آموزی، بخش ویژه ای روی صفحه اصلی شاد قرار می گیرد که دانش آموزان عزیز می توانند از محتواهای تولیدی این بخش استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: دراین بخش با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی برنامه های متنوع و جذابی به دانش آموزان ارائه خواهند شد.

وی همچنین افزود: دانش آموزان می توانند در ایام دهه فجر هر شب برنامه کانون انقلاب را راس ساعت 21 از طریق کانال های معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش همچنین کانال های ویژه ایام دهه فجر در شبکه شاد تماشا کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9056

به "ویژه برنامه کانون انقلاب همزمان با دهه فجر از شبکه شاد پخش می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژه برنامه کانون انقلاب همزمان با دهه فجر از شبکه شاد پخش می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید