هنرپیشه معروف عراقی در آدینه بازار کانال کردی سحر

به گزارش جعبه مهر، تهران (پانا) - هنرمند سینماگر و بازیگر برجسته کرد عراقی میهمان این برنامه از آدینه بازار کانال کردی شبکه سحر خواهد بود.

هنرپیشه معروف عراقی در آدینه بازار کانال کردی سحر

سربست احمد؛ هنرپیشه تراز اول و بنام اقلیم کردستان عراق به صورت اسکایپ میهمان برنامه این هفته آدینه بازار در کانال کردی شبکه سحر خواهد بود و ضمن مرور فعالیت های هنری وی، گپ وگفتی محبت آمیز نیز با مخاطبان خواهد داشت.

سربست احمد هنرپیشه سینما و تلویزیون عراق بوده و معروف ترین نقش او در سریال رشید پلیس بوده است که نقش اصلی رشید را بازی نموده است.

در بخش اخبار مربوط به هنرمندان، نرگس محمدی، بازیگر توانمند سینما، تلویزیون و تئاتر که نقشش در سریال ستایش معروف است به علاقمندان سینمای ایران معرفی و در مورد آخرین فعالیت های وی اطلاع رسانی خواهد شد.

در بخش تهرانگردی، رامین نوری مجری و کارشناس این قسمت، پارک شهر تهران با قدمتی طولانی را با بیان تاریخچه آن به همراه پخش تصاویر زیبا و ناب از این پارک معرفی خواهد نمود.

در بخش معرفی سایت، اپلیکیشن کتابخانه کردی به علاقمندان کتاب خوانی معرفی خواهد شد.

چالش این هفته آدینه بازار نیز یاری کردن آقایان در امور منزل است که مخاطبان این برنامه با ارسال ویدئوهایی از انجام فعالیت در منزل به این چالش می پیوندند.

آدینه بازار به تهیه کنندگی، کارگردانی، اجرا و تدوین و گرافیک اسعد خوشگوار، تصویر برداری علی رضا بابایی و حسین فدایی، دستیاری فنی و صدابرداری شاهین فروزی و دستیاری تهیه سارا اسدی با اجرای گلاله رحمتی و اسعد خوشگوار آدینه 21آذر ساعت 9:45 صبح به وقت تهران به مدت 45 دقیقه پخش و تکرار آن ساعت 20:30 شب از کانال کردی شبکه سحر به روی آنتن می رود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8665

به "هنرپیشه معروف عراقی در آدینه بازار کانال کردی سحر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرپیشه معروف عراقی در آدینه بازار کانال کردی سحر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید