نگرانی پزشکان آمریکایی از کمبود تجهیزات لازم برای آزمایش ویروس کرونا

به گزارش جعبه مهر، کمبود لوازم آزمایشگاهی برای انجام تست کرونا در آمریکا به دردسری تازه برای بیمارستان های این کشور تبدیل شده است.

نگرانی پزشکان آمریکایی از کمبود تجهیزات لازم برای آزمایش ویروس کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پولیتیکو، کمبود در لوازم آزمایشگاهی باعث تأخیر در اعلام نتایج آزمایش مربوط به ویروس کرونا شده است و در نتیجه مقامات آمریکایی قادر به اعلام آمار واقعی مبتلایان به ویروس کرونا نیستند.

فرایند کند آزمایش ویروس کرونا شکافی بزرگ در عملکرد بهداشت عمومی آمریکا ایجاد نموده است. آخرین مشکل عدم توانایی برای آماده سازی نمونه ها به منظور آزمایش و عدم اطمینان در مورد زمان اعلام نتایج است.

رابرت ردفیلد، مدیر سی دی سی روز سه شنبه به پولیتیکو گفت که مطمئن نیست آزمایشگاه های آمریکا تجهیزات لازم برای انجام دقیق آزمایشات از بیماران را داشته باشند.

کارگروه ویژه ایجادشده توسط کاخ سفید نیز از این کمبودها اطلاع داشته است و یکی از مقامات کاخ سفید گفت اعضا برای حل این مسئله کوشش می نمایند.

کمیاب شدن فزاینده این کیت های استخراج RNA تازه ترین مشکل آزمایشگاه های آمریکایی است که طی هفت هفته اخیر در کوشش برای انجام آزمایش ویروس کرونا بوده اند.

مایکل مینا، دستیار مدیر پزشکی در بیمارستان بریگام در بوستون معتقد است درصورت موجود نبودن کیت های پردازش ریسک مختل شدن این آزمایشات بسیار بالا خواهد بود. وی در ادامه گفت: استخراج RNA اولین گام در انجام آزمایش ویروس کرونا است. اگر ما نتوانیم این گام را به درستی برداریم، آزمایش کرونا را نمی توان انجام داد.

دانشگاه جانز هاپکینز اعلام نموده است که تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از 1000 نفر رسیده است. ویروس کرونا تا به امروز موجب مرگ 31 نفر در آمریکا شده است.

نخستین مورد ابتلا به کرونا در واشنگتن در ماه ژانویه تأیید شده است ولی از آن موقع تا به امروز ویروس کرونا به سرعت در سطح این ایالت و کل آمریکا گسترش یافته است.

این ویروس در ایالت های کالیفرنیا و نیویورک نیز به سرعت گسترش یافته و سایر ایالت ها از جمله ماساچوست و داکوتای جنوبی را نیز درگیر نموده است.

گسترش این ویروس موجب تعطیلی کالج ها، مدارس و کمپین های انتخاباتی شده است و بعضی ایالت ها حالت فوق العاده اعلام نموده اند.

+

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5169

به "نگرانی پزشکان آمریکایی از کمبود تجهیزات لازم برای آزمایش ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی پزشکان آمریکایی از کمبود تجهیزات لازم برای آزمایش ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید