نکو: سیاسیون از اصلاح قانون انتخابات مجلس فعلی ناامید شدند

به گزارش جعبه مهر، یک نماینده سابق مجلس گفت: عده ای در ذهنشان آمده است که نکند طیفی در حال دیکته کردن یک کاندیدای خاص به مردم برای انتخابات آینده هستند.

نکو: سیاسیون از اصلاح قانون انتخابات مجلس فعلی ناامید شدند

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

ابراهیم نکو در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: قانون انتخابات از نظر من احتیاج به بازنگری و اصلاحاتی داشت؛ چراکه چندین سال در مورد رویه برگزاری انتخابات شیوه ثابتی را اجرا کردیم و با توجه به یک سری اتفاقات و حواشی ها ضرورت تغییر و بازنگری در قانون انتخاباب دیده می شد.

وی ادامه داد: باوجود آنکه اصلاح قانون انتخابات یکی از مطالبات دو جریان سیاسی بود اما این اصلاحات توسط مجلس فعلی به نوعی مقبول همه جناح ها واقع نشد و شاکیان زیادی را در قسمت های مختلف سیاسیت کشور به این اصلاحات انتقاد کردند.

نکو سپس گفت: در رسانه ها و فضای مجازی می بینیم که عده ای در ذهنشان آمده است که نکند طیفی در حال دیکته کردن یک کاندیدای خاص به مردم برای انتخابات آینده هستند. اصلاحاتی که می تواند برای کشور و فرایند انتخابات مفید باشد با جانب داری اش از یک گروه خاص به حاشیه کشیده شده است.

وی سپس گفت: قسمت خوب اصلاح قانون انتخابات این است که دیگر هر کسی دیگر جرات ندارد با حضور در روزهای ثبت نام این انتخابات را به سخره بگیرد. عموما دوران ثبت نام ریاست جمهوری را می تونستیم به برنامه طنز تشبیه کنیم؛ چراکه عده ای با شکل و شمایل عجیب و با برنامه های طنزی برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می کردند و ظرفیت های حقیقی را به تمسخر می گرفتند.

این نماینده سابق مجلس گفت: حداقل انتظارات جناح های سیایس از اصلاح قانون انتخابات شفاف شدن این اتفاق است. انتظار می رفت نمایندگان مجلس برای رفع مسائل حقیقی انتخابات دست به اصلاح این قانون بزنند اما گویا سیاسیون از این اصلاحات نا امید شده اند.

وی در پایان گفت: یکی از موضوهاتی که باید حتما اصلاح گردد موانع حضور چهره های سیاسی از بعضی جناح ها است. تمام مدیران و تونمندان سیاسی باید بتوانند در عرصه انتخابات حضور فعالانه داشته باشند و نمایندگان مجلس به وسیله اصلاح قانون انتخابات می توانند این مسائل را رفع نمایند.

انتای پیغام

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8837

به "نکو: سیاسیون از اصلاح قانون انتخابات مجلس فعلی ناامید شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکو: سیاسیون از اصلاح قانون انتخابات مجلس فعلی ناامید شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید