نویدکیا: سبک بازی تراکتور با حضور خطیبی تغییر نموده، بازیکن با چهار تا دوستت دارم عاشق سپاهان نمی گردد

به گزارش جعبه مهر، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: طرفداران سپاهان هم باید حرفه ای باشند و اینکه با چهار جمله من عاشق سپاهانم مجذوب یک بازیکن شوند درست نیست و باید این مسائل آماتوری را کنار بگذاریم.

نویدکیا: سبک بازی تراکتور با حضور خطیبی تغییر نموده، بازیکن با چهار تا دوستت دارم عاشق سپاهان نمی گردد

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، محرم نویدکیا چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از ملاقات فردای تیمش برابر تراکتور در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی های سپاهان و تراکتور در سال های گذشته همیشه سخت و جذاب بوده و قطعاً فردا نیز بازی بسیار مشکل و سنگینی در پیش داریم. با تغییراتی که در تیم تراکتور به وجود آمده و آمدن رسول خطیبی، در سبک بازی این تیم تغییراتی به وجود آمده است.

وی اضافه نمود: با آمدن خطیبی تراکتور کوشش می نماید نتایج خود را بهبود ببخشد، دوندگی بازیکنان این تیم بیشتر و فرایند تاکتیکی شان بهتر شده است اما ما راه مان را ادامه می دهیم و کوشش می کنیم راه همیشگی خود را طی کنیم. باز هم می گویم بازی فوق العاده سنگینی داریم که برای هر 2 تیم مهم است و برای برنده این ملاقات در آینده می تواند اتفاقات بسیار خوبی بیفتد. در نیم فصل نخست نیز ملاقات با تراکتور را یکی از مهم ترین بازی های خود می دانستیم و در نیم فصل دوم نیز شرایط به همین صورت است. باید با تمام توان خود در این بازی ظاهر شویم و امتیاز آن را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: می دانیم اگر اشتباهات بزرگی داشته باشیم نمی توانیم از ملاقات با تراکتور امتیاز کسب کنیم و کوشش می کنیم در این ملاقات کمترین اشتباه را هم از طرف کادرفنی و هم از طرف بازیکنان انجام دهیم.

نویدکیا با بیان اینکه با توجه به سیستم هجومی تیمش چه تدبیری برای ضدحملات حریف دارد، گفت: نمی توانم بگویم در بازی با تراکتور، بلکه این معضلی است که زمانی که در اصفهان بازی می کنیم با خیلی از تیم ها داریم که شاید در بازی فردا کمتر باشد چون تراکتور می خواهد از اصفهان امتیاز بگیرد و قطعاً به دنبال کسب 3 امتیاز است و شاید این اتفاق کمتر رخ دهد. تیم هایی که رقابت کمتری با ما دارند کوشش می نمایند مقابل سپاهان با دفاع و ضدحمله پیش بفرایند که داریم با بحث های فنی این معضل را برطرف کنیم. این اتفاق برابر چند تیم برای ما اتفاق افتاده و حتی به خاطر این موضوع نتایج چند بازی را از دست دادیم. کمی روی این مشکل کار نموده و با بازیکنان صحبت نموده ایم و کوشش می کنیم راهکار های بهتری بیندیشیم که دچار مشکل نشویم.

وی درباره اینکه آیا با جذب احسان حاج صفی جابجایی سپاهان به سرانجام رسیده است، بیان نمود: از شروع جابجایی به مدیرعامل باشگاه، هیئت مدیره و حتی بازیکنان گفتم که ورودی و خروجی نخواهم داشت مگر اینکه بازیکنی نخواهد در سپاهان باشد و جدا شود. واقعاً هیچ بازیکنی نمی خواستم چون از شرایط تیم و نوع و سبک بازی تیمم رضایت دارم. البته مسائلی هم داریم که کم کم در حال برطرف آنها هستیم و باید تمام مسائل خود را برطرف کنیم. در دنیای فوتبال هیچ سیستم بی عیبی وجود ندارد و هر سیستمی خوبی ها و ایرادات خود را دارد. به همین دلیل اینکه فکر کنیم با اضافه شدن سه، چهار بازیکن مسائل یک تیم حتماً برطرف می شود دیدگاه اشتباهی است. اگر تیمی احساس کند در نقاطی از زمین مشکل دارد باید تغییرات ایجاد کند و چون مسئله ای با بازیکنان نداشتم تغییرات زیادی مدنظرم نبود اما دو، سه بازیکن از سپاهان رفتند و احسان حاج صفی که سال ها در سپاهان بوده است به دلیل اینکه مسائلی با تراکتور داشت، پس از جدا شدن از تراکتور با او صحبت کردیم. هم او دوست داشت به سپاهان بیاید و هم ما تمایل داشتیم او را داشته باشیم و پس از صحبت به این نتیجه رسیدیم که با هم همکاری کنیم. بازیکن دیگری به جمع ما اضافه نمی شود و فقط امروز یکی از بازیکنان پیش از تمرین گفت می خواهد جدا شود و به باشگاه نامه نوشته و باید تا فردا با مدیریت باشگاه صحبت کنیم تا ببینیم به چه جمع بندی می رسیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان توضیح داد: برای اطلاع طرفداران می گویم که آنها هم باید حرفه ای باشند و اینکه طرفداران با چهار جمله من عاشق سپاهانم مجذوب یک بازیکن شوند درست نیست و باید این مسائل آماتوری را کنار بگذاریم. بازیکنان، مربیان و مسئولان باید در عمل نشان دهند که سپاهان را دوست دارند و با حرف نمی شود. خیلی ها حرف می زنند اما زمانی که منافع شان به خطر می افتد همه چیز فراموش می شود. طرفداران گمان ننمایند بازیکنی با 2 تا دوستت دارم و من عاشق سپاهانم یا بوسیدن لوگوی باشگاه واقعاً عاشق سپاهان است و بازیکن باید در عمل و طی سال ها نشان دهد واقعاً این تیم را دوست دارد یا خیر.

نویدکیا اضافه نمود: طرفداران می دانند که دوست شان دارم، دلم می خواهد به آنها خوش بگذرد و از بازی تیم شان لذت ببرند ولی باز هم می گویم از یک طرف دوست ندارم با تجمع طرفداران آسیبی از نظر ابتلا به بیماری کرونا به کسی برسد، اما با اینکه طرفداران اتوبوس تیم را تا استادیوم همراهی نمایند مسئله ای ندارم ولی اینکه موتورسواران یا ماشین های طرفداران مدام جلوی اتوبوس توقف نمایند و اتوبوس مدام توقف و حرکت کند درست نیست و با این موضوع مشکل دارم.در بازی قبلی راهی که باید در 25 دقیقه طی کنیم، یک ساعت و 5 دقیقه طول کشید و این مشکل من است وگرنه خیلی هم خوشحالیم که طرفداران ما را دوست دارند و به ما ابراز محبت می نمایند.

وی گفت: طرفداران هم باید مسائل حرفه ای را رعایت نمایند و نباید چون می خواهند تیم را همراهی نمایند به تیم استرس وارد نمایند چون شاید فدراسیون هم ما را به خاطر دیر رسیدن به استادیوم جریمه کند یا به تیم آسیبی برسد. نمی گویم حضور یا عدم حضور طرفداران باعث برد یا باخت تیم می شود چون این موضوع دیگر به مسائل فنی برمی شود اما می گویم اگر کسی می خواهد به تیم و ما محبت کند، جلوی اتوبوس نیایند و طرفداران پشت اتوبوس حرکت و تیم را همراهی نمایند. طرفداران می توانند مقابل هتل چند دقیقه ای به تیم ابراز احساسات نمایند و سپس اجازه دهند اتوبوس برود یا اینکه وقتی به استادیوم رسیدیم من می گویم اتوبوس توقف کند تا طرفداران چند دقیقه ای ابراز احساسات نمایند و ما نیز لذت ببریم و انرژی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره برنامه تیمش در تعطیلات نوروز اضافه نمود: قطعاً باید یک یا دو بازی محبت آمیز انجام دهیم. 4 روز به بازیکنان استراحت می دهیم و سپس تمرینات را شروع خواهیم کرد. با درخواست باشگاه ذوب آهن احتمالاً هشتم فروردین بازی محبت آمیز ای با این تیم انجام می دهیم و یازدهم فروردین نیز بازی تدارکاتی دیگری برگزار می کنیم و برای بازی بعدی خود با سایپا آماده می شویم.

نویدکیا اضافه نمود: پیشاپیش نوروز 1400 را به همه مردم کشورم، هم استانی ها و مردم اصفهان و طرفداران سپاهان تبریک می گویم. امیدوارم مردم موارد بهداشتی درباره کرونا را رعایت نمایند چون در سال 99 اتفاقات ناگواری رخ داد که باید دست به دست هم دهیم تا خدای ننموده از این اتفاقات نیفتد.

165، ف

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9506

به "نویدکیا: سبک بازی تراکتور با حضور خطیبی تغییر نموده، بازیکن با چهار تا دوستت دارم عاشق سپاهان نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویدکیا: سبک بازی تراکتور با حضور خطیبی تغییر نموده، بازیکن با چهار تا دوستت دارم عاشق سپاهان نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید