روستاهای سمنان به نسل چهارم اینترنت متصل می شوند

به گزارش جعبه مهر، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: روستای بخش مرکزی استان تا سرانجام سال با سرمایه گذاری تقریبی 270 میلیارد ریال به همت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به اینترنت نسل چهارم دسترسی پیدا می نمایند.

روستاهای سمنان به نسل چهارم اینترنت متصل می شوند

سید یاسر حسن پور روز شنبه در ملاقات با عباس گلرو نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتصال 24 روستای بخش مرکزی استان تا سرانجام سال با سرمایه گذاری تقریبی 270 میلیارد ریالی به همت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پیگیری های نماینده بخش مرکزی استان، گفت: تا سرانجام سال اهالی این روستاها از خدمات و سرویس های باکیفیت صوت و اینترنت همراه نسل چهارم برخوردار می شوند.

وی با اشاره به اقدامات زیربنایی و زیرساختی وزارت ارتباطات در این خصوص گفت: اولویت اصلی وزارت ارتباطات برقراری ارتباط پایدار در روستاها و مناطق محروم استان است که به جد در حال پیگیری است.

حسن پور با اشاره به لزوم حمایت از پروژه پارک اقتصاد دیجیتال اضافه نمود: پس از پیگیری های اجرا شده اکنون ساختمان پارک تکمیل است و منتظر تحویل به وزارت ارتباطات برای تجهیز و استقرار شرکت های دانش بنیان هستیم.

وی اضافه نمود: پس از این گام وارد مرحله فراخوان و استقرار شرکت های دانش بنیان استان در فضای پارک شروع می گردد که نیازمند پیگیری مجدانه دست اندرکاران این حوزه در استان سمنان است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به اقدامات زیربنایی و زیرساختی وزارت ارتباطات بیان نمود: اولویت اصلی وزارت ارتباطات برقراری ارتباط پایدار در روستاها و مناطق محروم استان است.

360 هزار و 310 مشترک تلفن ثابت و 120 سامانه پوشش اینترنت پرسرعت در استان سمنان وجود دارد و بیش از 95 دفتر خدمات ارتباطی در مناطق روستایی ارائه خدمات می نمایند و اکنون یک میلیون و 200 هزار مشترک تلفن همراه در استان وجود دارد که این آمار نشاندهنده توسعه و تقویت زیرساخت ها در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان سمنان است. ،ایرنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8643

به "روستاهای سمنان به نسل چهارم اینترنت متصل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستاهای سمنان به نسل چهارم اینترنت متصل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید