خودرو چری آریزو 5

به گزارش جعبه مهر، خبرگزاری خبرنگاران- در این مقاله ما قصد داریم در خصوص شرایط فروش چری آریزو 5 برای شما صحبت کنیم. اما ضروری است قبل از بیان شرایط فروش چری آریزو 5 به طور مختصر چند خطی در خصوص ویژگی های این خودروی بی نظیر بنویسیم. همانطور که از اسم این خودرو پیداست محصولی از شرکت خودروسازی چری می باشد. چری یک شرکت فراوری اتومبیل در کشور چین است. بنابراین سازنده این خودروها کشور چین می باشد. خودرو چری آریزو 5 به یاری شرکت مدیران خودرو به بازار ایران عرضه می گردد. از آنجایی که چینی ها شناخت قابل توجهی از بازار خودرو در ایران و سایر کشورهای مشابه دارند اقدام به فراوری یک سری خودروهای کاملا به صرفه از نظر مالی برای بازار این کشورها می نمایند که خودروی چری آریزو 5 در این دسته جای دارد. چری آریزو 5 در بازار ایران دارای دو تیپ مختلف می باشد. آریزو 5 تیپ ام تی لوکس و آریزو 5 تیپ تی ای. ما در این مقاله سعی داریم در خصوص شرایط فروش چری آریزو 5 تیپ تی ای صحبت کنیم. همچنین در خصوص بعضی ویژگی های ظاهری و ساختاری این خودرو و نیز انواع شرایط فروش آن اعم از فروش نقدی و فروش اقساطی بپردازیم.

خودرو چری آریزو 5

آریزو 5

ویژگی های ظاهری و ساختاری چری آریزو 5

این خودرو زیبا از نظر ظاهر و ساختار بیرونی در گروه خودروهای مدرن و شیک قرار می گیرد. به طور کلی دارای یک ظاهر جذاب و امروزی می باشد. از نظر ایمنی نیز دارای پنج ستاره از یوروکاپ بوده که این نشان دهنده ایمنی بالای این خودرو فوق العاده می باشد. در بالا از به صرفه بودن این خودرو صحبت کردیم در این قسمت دلیلی برای گفته پیشین خود بیان می کنیم. مصرف سوخت این خودرو باورنکردنی است و حدود 6/8 لیتر در هر هزار کیلومتر می باشد. به طور کلی خودروی آریزو 5 را می توان یک خودرو امروزی که مناسب سخت پسندها می باشد دانست و همچنین خودرویی است با امکانات مناسب و آپشن های فراوان. به طور کلی این خودرو زیبا دارای چراغ های ال ای دی مناسب روزو کنسول تی شکل می باشد. فضای داخل خودرو کاملا جادار و زیبا طراحی و ساخته شده است، به گونه ای که شما با نشستن در این خودرو احساس آرامش خواهید داشت. چری آریزو 5، جایگاه هایی فوق العاده راحت با طراحی بی نظیر و یک موتور 1500 سی سی با قدرت و توان بسیار بالا و مصرف سوخت کم دارد. سیستم استارت در این خودرو زیبا بدون سوییچ می باشد. یعنی شما برای روشن کردن ماشین خود از یک تکمه استفاده می کنید و در صورتی که این تکمه به هر دلیلی پیروز به روشن کردن خودرو شما نشد می توانید از سیستم روشن کردن اورژانسی که در چری آریزو 5 تعبیه شده است بهره ببرید. تمام ویژگی های گفته شده در بالا و بسیاری دیگر که ذکر آن ها از حوصله این مقاله خارج است سبب شده تا چری آریزو 5 یک خودرو زیبا، مدرن، مالی و با کیفیت از نظر علاقمندان به این خودرو محسوب گردد.

شرایط فروش چری آریزو 5 به صورت نقدی

خودروهای فراوری شده توسط گروه چری به دلیل کیفیت و زیبایی منحصر بفردی که دارند مورد پسند بسیاری از ایرانیان واقع شده اند. بنابراین بعضی شرکت های داخلی نظیر مدیران خودرو که مسئول واردات این دسته از خودروها به کشور و عرضه آن ها به بازار داخلی هستند زمانی که اقدام به فروش این خودروها می نمایند آن ها را به دو روش به فروش می رسانند. خودروی چری آریزو 5 به صورت عادی و هم به صورت اقساطی توسط شرکت مدیران خودرو به فروش می رسد. به دلیل این که خودروهای گروه چری در ایران دارای محبوبیت تقریبا بالایی هستند انواع فروش برای این خودروها در نظر گرفته می گردد. قیمت خودروی چری آریزو 5 در سال 1399 حدود 625 میلیون تومان می باشد. در صورتی که شما اقدام به خرید این خودروی زیبا کنید برای خرید آن باید مبلغی معادل آن چه در بالا گفتیم به حساب شرکت واریز نمایید و سپس خودرو خود را به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

آریزو5

شرایط فروش چری آریزو 5 به صورت اقساطی

شرکت مدیران خودرو برای راحتی مشتریان و متقاضیان علاقمند به خرید این خودرو لوکس اقدام به فروش اقساطی این خودرو کرده است. از جمله شرایط فروش چری آریزو 5 به صورت اقساطی بازپرداخت فوق العاده آن می باشد. نحوه بازپرداخت معین شده از سوی شرکت مدیران خودرو حداقل 12 ماه و حداکثر 60 ماه می باشد. البته برای خرید اقساطی چری آریزو 5 شما طی 45 روز کاری می توانید خودروی خریداری شده خود را تحویل بگیرید. به طور کلی شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو برای خودرو چری آریزو 5 به شرح زیر می باشد. در زمان ثبت نام شما باید بیست و پنج درصد مبلغ کل خودرو را به صورت نقد پرداخت کنید و برای پانزده درصد آن یک عدد چک یک ماهه بدون بهره به شرکت تحویل دهید. به طور کلی آن چه گفتیم حدود 250 میلیون می گردد که شما باید به صورت نقد و با تحویل یک چک یک ماهه به شرکت پرداخت کنید. همچنین پس از این که از سوی شرکت مدیران خودرو برای شما دعوتنامه صادر شد شما موظف به پرداخت حداقل پانزده درصد از مبلغ کل به شرکت به صورت نقدی خواهید بود که البته از این مقدار سود مشارکت که تقریبا 13 درصد میباشد کسر خواهد شد. به طور کلی با توجه به آن چه در بالا شرح دادیم شما برای خرید اقساطی یک خودروی چری آریزو 5 می بایست حدود 40 درصد از قیمت کل خودرو را به صورت نقدی و چکی به شرکت پرداخت نمایید. برای مبلغ باقی مانده از خرید خودرو شما می توانید از بازپرداخت اقساطی بهره ببرید. در واقع شما حدود 60 درصد از کل مبلغ خودرو چری آریزو 5 را به صورت اقساطی به شرکت پرداخت خواهید کرد. اقساط پرداختی شما به شرکت می تواند بنا بر درخواست و انتخاب شما 12 ماهه، 24 ماهه، 36 ماهه، 48 ماهه و 60 ماهه باشند. خرید اقساطی خودرو چری آریزو 5 به شما این امکان را می دهد تا به صورت اقساطی خودرو مورد علاقه خود را خریداری نمایید.

چری آریزو 5

اگر احتیاج به اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید اقساطی مدیران خودرو دارید می توانید به سایت نمایندگی 350 مدیران خودرو به آدرس https://www.mvm350.ir/ مراجعه کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9484

به "خودرو چری آریزو 5" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو چری آریزو 5"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید