خبرنگاران تصادف در جاده کندوان سب مرگ 2 نفر شد

به گزارش جعبه مهر، نوشهر - خبرنگاران - رئیس جمعیت هلال احمر چالوس از تصادف 2 دستگاه خودرو سواری در جاده کندوان این خبر داد و گفت که در جریان این حادثه 2 نفر کشته شدند.

خبرنگاران تصادف در جاده کندوان سب مرگ 2 نفر شد

امیرحسین عسگرزاده عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود : این حادثه ساعت 14 امروز در چهار کیلومتری شهر مرزن آباد از سمت دزدبن رخ داد و طی آن خودروی سواری لکسوس با یک دستگاه سمند با چهار سرنشین در این منطقه با هم برخورد کردند.

وی گفت : به دلیل شدت تصادف 2 زن حدود 30 ساله و یک مرد حدود 40 ساله که سرنشین خودروی سمند بودند در دم جان باختند و 2 دختر هشت و 15 ساله مصدوم شدند و راننده سواری لکسوس نیز از ناحیه پا زخمی شد.

رئیس جمعیت هلال احمر چالوس اضافه نمود : امدادگران این جمعیت در قالب سه تیم شامل 2 تیم نجات و رهاسازی پایگاه لارک و آزاد راه و یک تیم امدادی بلافاصله برای رها سازی سرنشینان سمند و کمک به محل اعزام شدند و عملیات بیرون کشیدن جسد 2 زن و و مرد کشته شده با تلاش نیروهای امداد و نجات هلال احمر در کمترین زمان انجام شد.

وی گفت که سه مصدوم این حادثه بلافاصله توسط اورژانس هلال احمر و فوریت های پزشکی 115 به بیمارستان طالقانی چالوس انتقال یافتند.

او اضافه نمود : علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

78 کیلومتر از جاده کوهستانی و برف گیر کندوان در حوزه استحفاظی مازندران واقع است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9570

به "خبرنگاران تصادف در جاده کندوان سب مرگ 2 نفر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تصادف در جاده کندوان سب مرگ 2 نفر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید