حسنی: شکر با قیمت مصوب در بازار موجود نیست

به گزارش جعبه مهر، دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی با بیان اینکه شکر در بازار با 5 نرخ مختلف عرضه می گردد، گفت: علیرغم اینکه شکر با قیمت آزاد در بازار فراوان است، اما شکر با قیمت مصوب در بازار موجود نیست.

حسنی: شکر با قیمت مصوب در بازار موجود نیست

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، قاسمعلی حسنی در خصوص علت کمبود شکر با نرخ مصوب، گفت: در خصوص شکر و بعضی اقلام مصرفی با سوء مدیریت و چندگانگی نرخ ها روبرو هستیم و در کنار این مساله سود جویی بعضی فراوری نمایندگان و بی انصافی بعضی فروشندگان مسائل را بیشتر می نماید.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی با بیان اینکه اکنون شکر در بازار 5 نرخ دارد، گفت: در حال حاضر نرخ مصوب شکر برای عرضه به واحد های فراوریی 6 هزار و 650 تومان و نرخ مصوب هر بسته شکر یک کیلوگرمی برای مصرف نماینده 8 هزار و 700 تومان است که البته گاهی نیز شاهد عرضه یک بسته شکر 900 گرمی با قیمت 8 هزار و 700 تومان هستیم.

حسنی گفت: دولت توزیع شکر با قیمت مصوب 8 هزار و 700 تومان برای مصرف نمایندگان را در اختیار فروشگاه های زنجیره ای گذاشته است.

وی با بیان اینکه نرخ عرضه شکر سهمیه ای در بنکداری ها 11 هزار و 500 تومان مشخص شده است، گفت:، اما با توجه به کمبود شکر سهمیه ای بنکداری ها شکر را از کارخانه ها با قیمتی خریداری می نمایند که نمی توانند کمتر از 13 هزار و 500 تومان عرضه نمایند بنابراین در حال حاضر بنکداری ها هر کیلو شکر را در کیسه های 50 کیلوگرمی به قیمت آزاد 13 هزار و 500 تومان عرضه می نمایند.

حسنی بیان داشت: همچنین با گران فروشی هر بسته شکر یک کیلویی در واحد های صنفی تا 15 هزار تومان به مصرف نماینده عرضه می گردد.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی در خصوص قیمت عرضه شکر فله ای در واحد های صنفی گفت: با توجه به اینکه قیمت هر کیلو گرم شکر فله ای در کیسه های 50 کیلوگرمی برای بنکداران 13 هزار و 500 تومان است بنابراین این شکر حداقل با قیمت هر کیلوگرم 15 هزار تومان به دست مصرف نماینده می رسد.

رئیس سابق اتحادیه بنکداران مواد غذایی کشور، گفت: کمبودی در خصوص شکر در بازار محسوس نیست و با نرخ آزاد به هر میزان شکر موجود است، اما این کمبود در خصوص شکر با نرخ مصوب ایجاد شده و به همین دلیل از مدتی پیش تا به امروز تقریبا عرضه شکر در فروشگاه های زنجیره ای متوقف و یا کاهش یافته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10004

به "حسنی: شکر با قیمت مصوب در بازار موجود نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسنی: شکر با قیمت مصوب در بازار موجود نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید