جزئیات تصادف شدید سواری در اتوبان امام علی (ع)

به گزارش جعبه مهر، تهران (پانا) - معاون ترافیکی پلیس راهور پایتخت از برخورد شدید سواری دانگ فنگ با گاردریل های اتوبان امام علی (ع) بعد از زین الدین به علت سرعت زیاد خبر داد.

جزئیات تصادف شدید سواری در اتوبان امام علی (ع)

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، سرهنگ سعید اکبری با بیان این خبر عنوان نمود: درساعت سی دقیقه بامداد امروز وقوع یک فقره تصادف شدید سواری دانگ فنگ با گاردریل های کناری جهت اتوبان امام علی (ع) بعد از زین الدین، به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که این سواری به علت سرعت زیاد وعدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به میان گاردریل های کناری این اتوبان رفته و پس از عبور از آن ها به داخل جوی آب این اتوبان افتاده و متوقف می شود.

سرهنگ اکبری ادامه داد: با حضور تیم کارشناسی منطقه 25 پلیس راهور در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار این کامیونت با کمک جرثقیل از موقعیت خارج شد و خودروهایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به جهت خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: به واسطه بروز این تصادف بار ترافیکی مقطعی در محدوده ایجاد شده بود و این سواری به دلیل غیر قابل حرکت بودن با استفاده جرثقیل راهور از محل خارج و به کنار راه منتقل شد.

وی گفت: اگر سرعت این سواری کم بود و با سرعت مطمئنه حرکت می کرد مطمئنا راننده آن می توانست وسیله نقلیه خود را کنترل کرده و به موقع عکس العمل نشان داده و مانع برخورد با گاردریل ها شود. به همین خاطر از رانندگان وسایط نقلیه سنگین می خواهیم در حین حرکت در معابر از سرعت مطمئنه بهره برده و با سرعتی حرکت کنند که بتوانند به موقع وسیله نقلیه خود را متوقف کنند.

وی گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9724

به "جزئیات تصادف شدید سواری در اتوبان امام علی (ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تصادف شدید سواری در اتوبان امام علی (ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید