ترامپ، گزارش نیویورک تایمز را گمراه کننده دانست

به گزارش جعبه مهر، ترامپ در بیانیه ای گزارش اخیر روزنامه نیویورک تایمز را که کارزار تبلیغاتی اش و حزب جمهوری خواه در سال گذشته میلادی بیش از 122 میلیون دلار از اهداکنندگان پول به دست آورده، رد کرد و گمراه کننده دانست.

ترامپ، گزارش نیویورک تایمز را گمراه کننده دانست

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیویورک تایمز ادعا می کند که تحقیقاتش نشان داده است که فقط در دو ماه و نیم آخر سال 2020، کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا، کمیته ملی جمهوری خواستار و حساب های مشترک آنها بیش از 530 هزار دلار واریزی به ارزش 64.3 میلیون دلار از سوی اهداکنندگان آنلاین داشتند.

ترامپ در بیانیه ای با رد این ادعا گفت: در یک داستان کاملا حزبی دیگر، نیویورک تایمز شکست خورده این بار هم حمله کاملا گمراه کننده و یک طرفه را علیه ما منتشر کرد که هدفش بی اعتبار کردن عملیات جمع آوری کمک های مردمی رکورددار از سوی ما در طول مبارزات انتخاباتی 2020 است.

وی بار دیگر بر متقلبانه برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته میلادی تاکید کرد و در ادامه بیانیه خود آورده است: حمایت از ما در 2020 بسیار بزرگ بود و چیزی بود که تا پیش از این دیده نشده بود. این برای حزب دموکرات یک تهدید بزرگ بود و همین مساله شرح می دهد که چرا نیویورک تایمز سریعا به دفاع از متحدان چپ گرای رادیکال خودش پرداخته است. پیش از دو کارزار انتخاباتی ما در سال های 2016 و 2020، جمهوری خواستار همیشه دلارهای اهداکنندگان را از دست می دادند. اما حالا ما پیروز شدیم چون ما حزب طبقه کارگران آمریکایی ها هستیم و در بازی خود دموکرات ها را شکست می دهیم.

رئیس جمهوری سابق آمریکا همچنین تاکید کرد که بسکمک از حامیانش بارها و بارها پول داده اند.

وی مدعی شد که نیویورک تایمز این جزئیات را می داند اما آنها را در داستان روز شنبه خود ذکر نکرد. ترامپ یک بار دیگر تقلب در رای گیری پستی دموکرات ها را متهم کرد.

رئیس جمهوری سابق آمریکا همچنین از میلیون ها آمریکایی که به وی رای دادند، پول اهدا کردند یا داوطلب شدند، تشکر کرد.

جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا از سوی کالج الکترال در 14 دسامبر پیروز انتخابات ریاست جمهوری نوامبر ایالات متحده اعلام شد. اما ترامپ از پذیرش شکست امتناع کرد و مدعی شده که این انتخابات با تقلب همراه بوده است.

در مارس سال جاری میلادی، نخستین حضور اصلی ترامپ در انظار عمومی از زمان ترک کاخ سفید انجام شد و ترامپ در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کار 2021 در اورلاندو گفت که شاید بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود. وی همچنین خواستار تغییر انتخاباتی در آمریکا شده است.، ایسنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9634

به "ترامپ، گزارش نیویورک تایمز را گمراه کننده دانست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ، گزارش نیویورک تایمز را گمراه کننده دانست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید