بشار اسد از عملیات جدید پس از ادلب اطلاع داد

به گزارش جعبه مهر، خبرگزاری صدا و سیما نوشت: رئیس جمهور سوریه گفت که پس از ادلب عملیات ارتش سوریه ضد اشغالگران آمریکایی در شرق کشور شروع خواهد شد.

بشار اسد از عملیات جدید پس از ادلب اطلاع داد

بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در تبادل نظری اختصاصی با شبکه تلویزیونی روسیا 24 که روز پنج شنبه پخش شد،گفت: بعضی از مقامات اروپایی به صراحت به مقامات سوری گفته اند نمی توانند تغییری ایجاد نمایند و سیاستمداران اروپایی به سبب گره خوردن سیاست اروپا به سیاست آمریکا، نمی توانند سیاست های خود را تغییر دهند و ارباب آن ها آمریکایی ها هستند.

بشار اسد با اشاره به حمایت های ایران و روسیه از کشورش توضیح داد: دمشق وقت خود را برای تبادل نظر با اروپایی ها هدر نمی دهد چرا که اروپا از لحاظ سیاسی کاملا تابع آمریکا است.

رئیس جمهور سوریه توضیح داد که بعضی کشورهای عربی روابط خود را با سوریه حفظ کردند، اما از بیم اعمال فشارها از سوی غرب و آمریکا، این روابط را پنهان نگه داشتند.

بشار اسد اضافه نمود، کشورهای استعمارگر به این باور رسیده اند که نتیجه مورد نظر را از جنگ سوریه به دست نیاورده اند و این اروپایی ها هستند که باید هزینه پرداخت نمایند، مشکل آوارگان و مهاجران در اروپا مشکل بسیار بزرگی است، ولی در کوتاه مدت باورهای خود را تغییر نخواهند داد.

رئیس جمهور سوریه بابیان اینکه ترکیه به توصیه آمریکا تمام توان خود را برای جلوگیری از آزادسازی ادلب به کار گرفته است، تاکید نمود: پس از ادلب عملیات ارتش سوریه ضد اشغالگران آمریکایی در شرق کشور شروع خواهد شد.

بشار اسد گفت:هیچ دشمنی میان مردم سوریه و ترکیه وجود ندارد و اگر رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه دست از حمایت از تروریسم بردارد، روابط دو کشور به روال عادی باز خواهد گشت.

رئیس جمهور سوریه آزادسازی ادلب را الویت اصلی دانست و اضافه نمود: در صورت آزادسازی ادلب، ارتش به سمت آزادسازی تمامی مناطق شرق سوریه که مردم آن منطقه خشم زیادی نسبت به حضور اشغالگران آمریکایی دارند پیش خواهد رفت.

رئیس جمهوری سوریه در ادامه تاکید نمود، آمریکا و تروریست های حامی این کشور چاه های مهم نفتی سوریه را به اشغال خود در آورده اند.

310311

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5069

به "بشار اسد از عملیات جدید پس از ادلب اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بشار اسد از عملیات جدید پس از ادلب اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید