برخورد سختگیرانه شهردارى در ناوگان عمومى؛ از فردا

به گزارش جعبه مهر، معاون شهردار تهران با تاکید بر اجبارى شدن استفاده از ماسک در ناوگان عمومى پایتخت، گفت؛ از فردا شنبه 10 خرداد ماه، تمهیدات سختگیرانه اى به این منظور در تمامى ناوگان عمومى شهر اعمال خواهد شد.

برخورد سختگیرانه شهردارى در ناوگان عمومى؛ از فردا

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سید مناف هاشمى با تاکید بر مصوبه ى دولت مبنى بر اجبارى شدن ماسک در مترو و اتوبوس گفت: دولت و وزارت بهداشت این دغدغه را دارند که فاصله اجتماعی در استفاده مردم از مترو و اتوبوس رعایت شود از اینرو هم اکنون در 127 ایستگاه مترو و پایانه هاى اتوبوسرانى ماسک به قیمت مناسب عرضه می شود و حتی امکان عرضه ماسک در پایانه هاى تاکسیرانى شهر هم فراهم شده است.

وى با اشاره به تصمیمات جدید در شهرداری برای الزام استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی شرح داد: از فردا (شنبه 10 خرداد ماه) سخت گیری های بیشتری توسط نیروی انتظامی، پلیس مترو و یگان حفاظت شهرداری تهران برای استفاده شهروندان از ماسک در مترو و اتوبوس انجام خواهد شد.

معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه از ورود افراد بدون استفاده از ماسک در تمامى ایستگاه های مترو، اتوبوسرانی ممانعت میشود، گفت: از مردم هم می خواهیم که برای حفظ سلامتی خودشان فاصله های اجتماعی را رعایت کنند و همکاری لازم را نیز در استفاده از ماسک در ناوگان عمومى شهر داشته باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6298

به "برخورد سختگیرانه شهردارى در ناوگان عمومى؛ از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد سختگیرانه شهردارى در ناوگان عمومى؛ از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید