ایجاد محدودیت در ورودی مناطق تفریحی و گردشگری ایلام

به گزارش جعبه مهر، سرهنگ همتی زاده از ایجاد محدودیت در ورودی آرامستان ها و مناطق تفریحی و گردشگری در استان ایلام تا اطلاع ثانوی خبر داد.

ایجاد محدودیت در ورودی مناطق تفریحی و گردشگری ایلام

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار از ؛گفت: در راستای اجرای مصوبات بیست و هفتمین جلسه ستاد مدیریت مبارزه با ویروس کرونا در استان با توجه به اعلام شرایط قرمز ، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، ورودی آرامستان های سراسر استان و مناطق تفریحی ، تفرجگاه ها و اماکن متبرکه تا اطلاع ثانوی مسدود می شوند.

او ادامه داد: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و عدم تجمع افراد در مناطق ذکر شده ، پلیس راه استان با همکاری سایر دستگاه های امدادی ، در روز های پایانی هفته از تردد غیر ضرور خودرو ها در کلیه محور های مواصلاتی جلوگیری به عمل آورده و نسبت به عودت خودرو ها اقدام خواهد کرد.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام بیان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم در جهت حفظ سلامت جامعه و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا از مراجعه و رفت و آمد به آرامستان ها ، اماکن تفریحی ، تفرجگاه ها و اماکن متبرکه استان در روز های پایانی هفته خودداری کنند.

ن

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6706

به "ایجاد محدودیت در ورودی مناطق تفریحی و گردشگری ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد محدودیت در ورودی مناطق تفریحی و گردشگری ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید