آزادراه خرم آباد - اراک مؤثر در جذب سرمایه گذاری و توسعه لرستان

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان گفت: بهره برداری از آزادراه خرم آباد به اراک موجب کاهش در فاصله و زمان تردد به تهران خواهد شد.

آزادراه خرم آباد - اراک مؤثر در جذب سرمایه گذاری و توسعه لرستان

سید موسی خادمی در بازدید از فرایند احداث آزادراه خرم آباد به اراک که یکم اردیبهشت ماه صورت گرفت، اظهار کرد: از مهم ترین ویژگی ها و استعدادهای لرستان موقعیت جغرافیایی آن و قرار دریافت در راستا استان های جنوبی، مرکزی و شمالی است و نقش رابطی که لرستان در این منطقه از کشور ایفا می نماید.

وی توضیح داد: به تبع این استعداد، از احتیاجمندی های مهم استان بهره مندی از سیستم مناسب حمل ونقل هوایی، ریلی و جاده ای خواهد بود.

استاندار لرستان گفت: آزادراه خرم آباد- بروجرد- اراک بخشی از حلقه سیستم حمل ونقل استان و این محدوده از کشور است که با توجه به موقعیت مهم آن باید موردتوجه و تأکید قرار گیرد.

خادمی اضافه نمود: با کوشش و حمایت دولت تدبیر و امید و اختصاص منابع مورد احتیاج، این پروژه تا حد زیادی پیشرفت داشته و با بهره برداری از آن فاصله خرم آباد با بروجرد 20 کیلومتر و از لحاظ زمانی 35 دقیقه و به تبع آن فاصله لرستان با تهران نیز کاهش می یابد.

وی اعلام کرد: بهره برداری از آزادراه خرم آباد - اراک در توسعه استان، جذب سرمایه گذار و همچنین توسعه صنعت حمل ونقل بسیار اثرگذار خواهد بود و در آینده این موضوع به خوبی خود را نشان خواهد داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9843

به "آزادراه خرم آباد - اراک مؤثر در جذب سرمایه گذاری و توسعه لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادراه خرم آباد - اراک مؤثر در جذب سرمایه گذاری و توسعه لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید